Код товара: Средний танк Е-50 AusfМ
Доступность: На складе
1.20€
Без НДС: 1.20€

Картонная модель М1:50

Формат А4

E-50 Ausf M   Історична довідка
У травні 1942 року головний конструктор відділу випробувань танкового озброєння (WaPruf 6) Е. Кніпкамп створив спеціальну дослідницьку групу, яку очолив особисто. Ця група повинна була розробити ряд проектів бойових машин, в яких передбачалося врахувати весь отриманий до цього часу бойовий досвід в сфері бронетехніки. Робота ця була особистою ініціативою Кніпкампа і природно йшла досить повільно. Оскільки основні сили відділу випробувань танкового озброєння були задіяні на забезпечення серійного виробництва танків і розробку нових зразків на замовлення армії. Проте до квітня 1943 року група сформулювала основні вимоги, які слід було втілити в нових бойових машинах. Весь проект отримав позначення «серія Е» (Е позначає «розробка», від німецького «Entwicklung»).
  У машинах серії Е передбачалося реалізувати такі принципи:
  максимально посилити захист лобової частини корпусу, посилити озброєння і розмір боєкомплекту;
  створити єдиний блок для трансмісії і забезпечити його простий монтаж і демонтаж в корпусі для спрощення обслуговування і ремонту;
  для збільшення внутрішнього обсягу корпусу і зниження загальної висоти машин використовувати підвіску з розміщенням пружинних елементів зовні корпусу, а також розмістити трансмісію на кормі, поруч з двигуном;
  конструкція підвіски повинна забезпечити можливість натягання гусениці при знищених  лінивцях або частини катків, для можливості відведення танку в тил;
  використання максимальної кількість однакових вузлів і агрегатів, на всіх бойових машинах, для полегшення виробництва, обслуговування і ремонту.
  Танки нової серії отримали індекси , Е10, Е25, Е50, Е75, Е100.
  Проекти Е 50 і Е 75 планувалися як «стандартні танки». Вони повинні були мати однакові двигуни, паливні баки, систему охолодження, ведучі та направляючі колеса, механізм натягу гусениць, а також однакову форму і габарити, проте за рахунок менш сильного бронювання у Е50 внутрішній обсяг був більше. Все це дозволяло домогтися високого ступеня уніфікації машин. Варто відзначити, що проектні роботи над цими проектами до кінця Другої Світової були далекі від завершення. Не були підготовлені повні комплекти креслень, не кажучи вже про дослідні зразки. Справа обмежилась проведенням розрахунків, ряду випробувань і створення різних макетів і стендів, необхідних для цього. В кінці 1944 року передбачалося провести випробування елементів підвіски Е50 і Е 75 на корпусі «Королівського Тигра», проте зробити цього не вдалося.
  На танки планувалося встановити двигун Maybach HL 233 P, що планувався до запуску в серійне виробництво на початку 1945 року. Його потужність становила 900 к. с. Однак роботи над цим двигуном не були завершені. Також розглядався варіант установки на танки двигуна Maybach HL 234, що мав таку ж потужність, однак до кінця війни роботи над цим двигуном також не були завершені. Передбачалося встановити на танки 8-швидкісну коробку передач з гідромеханічним приводом. Розрахункова швидкість руху Е50 становила 60 км / год, а Е 75 - 40 км /год. У підвісці даних машин передбачалося використовувати візки, що складалися з двох катків кожен, закріплених на пружних балансирах. У підвісці Е50 використовувалося три візки на борт, а у Е 75 - чотири. Катки були зміщені один до одного таким чином, щоб між ними проходив гребінь траків гусениці. Також слід зазначити, що гусениці Е50 передбачалося використовувати в якості транспортних для Е 75. Розробкою башт і озброєння для танків займалася фірма Krupp. Однак до кінця війни питання про те, яке озброєння встановити на танки остаточно не було вирішене. Ймовірно, це могли бути довгоствольні 88-мм і 105-мм гармати.
 Танк Е50 Ausf. M один з варіантів можливого подальшого розвитку Е50. Обидвох  танків ніколи не було.
Е-100 - єдиний , втілений в металі, корпус танка з серії Е. Був захоплений в Зеннелагері, на заводі « Хеншель », англійськими військами . У червні 1945 року Е - 100 був переправлений до Великобританії, й зданий на металобрухт.

Написать отзыв

Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст!