Код товара: КВ-5
Доступность: На складе
1.20€
Без НДС: 1.20€

Картонная модель М1:50

Формат А4

КВ-5   Історична довідка
Проектні розробки танка, що отримав індекс «об’єкт 225" розпочалися за декілька тижнів до нападу Німеччини на СРСР, й  здійснювалися фахівцями конструкторського бюро Ж.Я. Котіна . Роботи  велися на Кіровському заводі в Ленінграді.  Танк повинен був мати максимальну для того часу товщину броні. Для танка КВ-5 був виготовлений технічний проект та почалося виготовлення ряду вузлів та агрегатів.
   Для проектування КВ-5 була створена бригада конструкторів у складі: К.І. Кузьмін (корпус), Л.Є. Сичов (башта та установка озброєння), Н.Т. Федорчук (ходова частина). Старшим інженером КВ-5 було призначено М.В.Цейца, одного з найстаріших працівників СКБ-2, на основі ескізного проекту якого і розроблявся танк. При розробці КВ-5 були враховані всі зауваження, які піднімалися під час обговорення проекту КВ-4, від якого відмовились раніше.
   Зберігши загальну компоновку КВ-4, проект переробили так, щоб використовувати максимум елементів від  КВ-1. У ході проектування вийшов потужний танк вельми незвичайної зовнішності. Для економії маси корпус КВ-5 спробували зробити максимально низьким— висотою 920мм. Це призвело до того, що механік-водій та стрілець-радист  отримали виступаючі вгору башточки. Башта радиста була оснащена кулеметом калібру 7,62-мм й могла обертатись. У ромбовидній башті на погоні 1840 мм і під нею знаходилося достатньо просторе бойове відділення танка, в якому перебували командир, навідник і двоє заряджаючих. Башту зробили високою, для розміщення екіпажу і 107-мм гармати з бронебійними й осколково-фугасними снарядами. А також для того, щоб по ширині танк уміщався на залізничній платформі, оскільки це було однією з обов'язкових умов технічного завдання. Для кращого огляду поля бою для командира танку була спроектована невелика оглядова башточка . Згідно публікацій  американського дослідника радянського танкобудування Стівена Дж. Залоги, КВ-5  проектувався  з  лобовою бронею 170–180 міліметрів та бічною бронею 150 міліметрів, а також вісьмома катками з кожного боку. Оскільки дизель М-40 для КВ-5 зроблений не був, у липні 1941 року танк був перепроектований під паралельну установку двох дизелів В-2СН. Через неможливість виготовлення штампованої башти з товстими стінками в розробку була прийнята зварна. До серпня проект КВ-5 був завершений. Однак, у зв'язку з наближенням німецьких військ до Ленінграду роботи над КВ-5 були припинені в першій половині червня  1941року.

Написать отзыв

Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст!